با پلتفرم داده مشتریان دیپین، در روشنایی دادههای مطمئن تصمیمگیری کنید
مارتکتکنولوژیکسبوکار
۹ مدل اصلی بخشبندی مشتریان (Segmentation)
در حوزه دستهبندی یا بخشبندی مشتریان (Segmentation) آزمایش و تست کردن، نقش مهمی …
چگونه پکیجی از ابزارهای فناوری بازاریابی (MarTech) تهیه کنیم؟
تیم بازاریابی شما در شش ماه آینده چه وضعیتی خواهد داشت؟ یک سال دیگر چطور؟ چند نفر…
بازاریابی دادهمحور (Data-driven Marketing) و ظهور پلتفرم داده…
به نظر میرسد همه چیز، انفجار فعلی بازار «پلتفرم داده مشتریان» (CDP) را توجیه می…
آینده کوکی ها (Cookies) و نقش پلتفرم داده مشتریان (CDP) در آن
برای بسیاری از کاربران اینترنت، تبلیغات دیجیتال بیش از آن که به یک ارتباط سالم با…
موتور پیشنهادکننده (Recommendation Engine) چیست و سیستمهای تو…
موتورهای پیشنهادکننده سیستمهای پیشرفته فیلتر محتوا هستند که پیشبینی میکنند که …
تحلیلگر داده (Data Analyst) چه کاری انجام میدهد و چطور یک تحل…
تحلیلگر داده (Data Analyst) فردی است که وظیفه جمعآوری، پاکسازی و تفسیر دیتا را ب…
مقابله با افزایش کلاهبرداری و تقلب در برنامه های وفاداری مشتریان
در بین اهالی مارکتینگ، نگرانی جدیدی در خصوص کلاهبرداری و تقلب در برنامه های وفادا…
مقایسه بین هوش مصنوعی (AI)، یادگیری ماشین (ML) و یادگیری عمیق …
هوش مصنوعی (Artificial Intelligence)، یادگیری ماشین (Machine Learning) و یادگیری …
محاسبه بازده سرمایهگذاری (ROI) در پلتفرم داده مشتریان (CDP): …
مهمترین عنصر برای داشتن یک برنامه موفق تجربه مشتریان (customer experience progra…
۱۰ سنجه (Metric) برای محاسبه بازده سرمایهگذاری (ROI) در بازار…
سنجه یا متریکهای موفقیت در بازاریابی دیجیتال و بازده سرمایهگذاری با سرعت زیادی …
مقایسه کانال های بازاریابی بر اساس نوع کسبوکار
اگر قرار باشد برند خاصی را دنبال کنید، از چه روشهایی استفاده میکنید؟ به اینستاگ…
9 روش برای افزایش آگاهی از برند
مشتریان باید برند شما را بشناسند تا سراغ آن بروند. این جمله ساده، شروع مسیر آگاهی…
با توصیه های Al-Powered توجه مشتریان خود را جلب و حفظ کنید
سطح اعتمادی که هر کسب و کار برای فروش محصولات خود به مخاطبان نیاز دارد، به نوع محصول، رفتار مشتری، وضعیت کسب و کار و موارد دیگر، بستگی دارد. در ادامه قصد داریم مهمترین راههای جلب اعتماد مشتری را بیان کنیم. با اجرای این راهکارها، علاوه بر افزایش اعتماد مشتری، به افزایش برندسازی کسب و کارتان هم کمک میکنید و در نهایت این موضوع باعث افزایش فروش و درآمدتان میشود.
منتخب سردبیر
۹ مدل اصلی بخشبندی مشتریان (Segmentation)
در حوزه دستهبندی یا بخشبندی مشتریان (Segmentation) آزمایش و تست کردن، نقش مهمی …
چگونه پکیجی از ابزارهای فناوری بازاریابی (MarTech) تهیه کنیم؟
تیم بازاریابی شما در شش ماه آینده چه وضعیتی خواهد داشت؟ یک سال دیگر چطور؟ چند نفر…
موتور پیشنهادکننده (Recommendation Engine) چیست و سیستمهای تو…
موتورهای پیشنهادکننده سیستمهای پیشرفته فیلتر محتوا هستند که پیشبینی میکنند که …
جدیدترین مقالات
۹ مدل اصلی بخشبندی مشتریان (Segmentation)
در حوزه دستهبندی یا بخشبندی مشتریان (Segmentation) آزمایش و تست کردن، نقش مهمی …
چگونه پکیجی از ابزارهای فناوری بازاریابی (MarTech) تهیه کنیم؟
تیم بازاریابی شما در شش ماه آینده چه وضعیتی خواهد داشت؟ یک سال دیگر چطور؟ چند نفر…
موتور پیشنهادکننده (Recommendation Engine) چیست و سیستمهای تو…
موتورهای پیشنهادکننده سیستمهای پیشرفته فیلتر محتوا هستند که پیشبینی میکنند که …
تحلیلگر داده (Data Analyst) چه کاری انجام میدهد و چطور یک تحل…
تحلیلگر داده (Data Analyst) فردی است که وظیفه جمعآوری، پاکسازی و تفسیر دیتا را ب…
بازاریابی دادهمحور (Data-driven Marketing) و ظهور پلتفرم داده…
به نظر میرسد همه چیز، انفجار فعلی بازار «پلتفرم داده مشتریان» (CDP) را توجیه می…
آینده کوکی ها (Cookies) و نقش پلتفرم داده مشتریان (CDP) در آن
برای بسیاری از کاربران اینترنت، تبلیغات دیجیتال بیش از آن که به یک ارتباط سالم با…
محاسبه بازده سرمایهگذاری (ROI) در پلتفرم داده مشتریان (CDP): …
مهمترین عنصر برای داشتن یک برنامه موفق تجربه مشتریان (customer experience progra…
۱۰ سنجه (Metric) برای محاسبه بازده سرمایهگذاری (ROI) در بازار…
سنجه یا متریکهای موفقیت در بازاریابی دیجیتال و بازده سرمایهگذاری با سرعت زیادی …
مقابله با افزایش کلاهبرداری و تقلب در برنامه های وفاداری مشتریان
در بین اهالی مارکتینگ، نگرانی جدیدی در خصوص کلاهبرداری و تقلب در برنامه های وفادا…
جستجو در بلاگ
دستهبندی مقالات
- مارکتینگ و رشد
- محبوبترینها
- پلتفرم داده مشتریان
- مارتک
- تکنولوژی
- دیپین
تگهای پربازدید
-
بازاریابی دیجیتال -
تحلیلگر داده -
بازاریابی -
دیجیتال مارکتینگ -
کلاهبرداری اینترنتی -
داستان موفقیت -
بازده سرمایهگذاری
-
بازده سرمایهگذاری -
الگوریتم -
ایونت -
بازاریابی دادهمحور -
آگاهی از برند -
اتوماسیون بازاریابی -
دیتا
عضویت در ماهنامه دیپین
جدیدترین مقالات دادهمحور را دریافت کنید