پلت فرم داده های مشتری
رشد را با پلتفرم دادههای مشتری تسریع کنید و دادههای خوب را در اختیار همه تیمها قرار دهید.
برای کسب اطلاعات در مورد اینکه دیپین چگونه داده های شخصی شما را مدیریت می کند، لطفاً به خط مشی رازداری ما مراجعه کنید.
تجربیات کاربری خوب نیازمند داده های خوب است
خریداران قبل از خرید در وب سایت، تبلیغات، ایمیل ها و سایر کانال ها با شما تعامل دارند. آنها ممکن است با خواندن نظرات و مقایسه قیمت ها به صورت آنلاین یا با تماشای ویدیویی درباره محصول شما، درباره کسب و کار شما تحقیق کنند.
از بینش داده، تعاملات معناداری ایجاد کنید
تعاملات هوشمند با مشتری باید شخصیتر از گذشته احساس شود—تبلیغات مرتبط هستند، صفحات وب طراحی شدهاند و تجربههای محصول بهطور ویژه ساخته شدهاند. پلتفرمهای دادههای مشتری (CDP) دادههایی را ارائه میکنند که این سطح از تعامل مشتری را نشان میدهد.
از بینش داده، تعاملات معناداری ایجاد کنید
پلتفرم دادههای مشتری به شما کمک میکند دادهها را از هر تعامل با مشتری جمعآوری کنید، آن دادهها را در پروفایلهای کاربر متمرکز و مخاطبان تجمیع کنید، و دادههای مناسب را به ابزارهایی که تیمهایتان برای رشد نیاز دارند متصل کنید.
جمع آوری کنید
یک CDP به شما کمک می کند تا داده های خود را در یک مکان جمع آوری، تمیز و ساختار دهید.
حکومت کن
با همه داده های خود در یک مکان، می توانید داده های بد را حذف کنید و به حریم خصوصی کاربر احترام بگذارید.
ترکیب کردن
از دادههای خوب برای ساختن پروفایلها و مخاطبان برای استفاده در هر ابزار استفاده کنید.
فعال کنید
از داده ها، نمایه ها و مخاطبان خود در هر جایی که کسب و کارتان نیاز دارد استفاده کنید.
داده ها را از نقاط لمسی مانند فیس بوک، وب سایت شرکت، ایمیل و هر مکان دیگری که مشتری ممکن است با شرکت شما تعامل داشته باشد جمع آوری کنید. سپس دادهها را در نمایههای کاربر کامل یکپارچه کنید و استفاده از نمایهها را در فیسبوک، گوگل و داشبوردهای داخلی شرکتتان ممکن کنید. یک پلتفرم واحد به شما کمک میکند تجربیات شخصیسازیشده ایجاد کنید و بینشهایی را که برای درک بهتر مشتریان خود نیاز دارید، به دست آورید.
چه کسی به یک پلت فرم داده مشتری نیاز دارد؟
پلتفرم دادههای مشتری باید به هر تیمی قدرت دهد تا اقدام یا بینش را هدایت کند.
مدیران اجرایی
محصول
بازاریابی
مهندسی
مدیران اجرایی
مدیران محصول
بازاریابان
مهندسان
مزایای پلت فرم داده های مشتری
۰۱
داده های مشتری خود را تمیز و سازماندهی کنید
مدیریت دادههای مشتری فرآیند کسب، سازماندهی و استفاده از دادههای مشتری است. پلتفرمهای دادههای مشتری این فرآیند را با خودکارسازی و سازماندهی جمعآوری دادهها بهطور باورنکردنی ساده میکنند تا دادهها همیشه قابل استفاده باشند.
۶ اصل برای مدیریت داده ها
داده های دقیق و مفید می خواهید؟ راهنمای ما را بخوانید تا بدانید چرا به یک استراتژی حاکمیت داده و برنامه ردیابی نیاز دارید و چگونه سیلوهای داده را بشکنید.
حاکمیت داده مقیاس پذیر
جمع آوری داده های بی فایده یا جمع آوری داده های درست به روش های اشتباه واقعاً آسان است. اطمینان حاصل کنید که استراتژی حاکمیت داده شما می تواند مانند شما رشد کند.
طرح داده چیست؟
یک طرح ردیابی داده ها می تواند استراتژی حاکمیتی شما را بسازد یا شکست دهد. بیاموزید که چگونه ردیابی داده ها می تواند فراتر از صفحات گسترده رفته و به عنوان یک ابزار مدیریت پروژه خدمت کند.
۰۲
داده های مشتری خود را تمیز و سازماندهی کنید
مدیریت دادههای مشتری فرآیند کسب، سازماندهی و استفاده از دادههای مشتری است. پلتفرمهای دادههای مشتری این فرآیند را با خودکارسازی و سازماندهی جمعآوری دادهها بهطور باورنکردنی ساده میکنند تا دادهها همیشه قابل استفاده باشند.
۶ اصل برای مدیریت داده ها
داده های دقیق و مفید می خواهید؟ راهنمای ما را بخوانید تا بدانید چرا به یک استراتژی حاکمیت داده و برنامه ردیابی نیاز دارید و چگونه سیلوهای داده را بشکنید.
حاکمیت داده مقیاس پذیر
جمع آوری داده های بی فایده یا جمع آوری داده های درست به روش های اشتباه واقعاً آسان است. اطمینان حاصل کنید که استراتژی حاکمیت داده شما می تواند مانند شما رشد کند.
طرح داده چیست؟
یک طرح ردیابی داده ها می تواند استراتژی حاکمیتی شما را بسازد یا شکست دهد. بیاموزید که چگونه ردیابی داده ها می تواند فراتر از صفحات گسترده رفته و به عنوان یک ابزار مدیریت پروژه خدمت کند.
۰۳
داده های مشتری خود را تمیز و سازماندهی کنید
مدیریت دادههای مشتری فرآیند کسب، سازماندهی و استفاده از دادههای مشتری است. پلتفرمهای دادههای مشتری این فرآیند را با خودکارسازی و سازماندهی جمعآوری دادهها بهطور باورنکردنی ساده میکنند تا دادهها همیشه قابل استفاده باشند.
۶ اصل برای مدیریت داده ها
داده های دقیق و مفید می خواهید؟ راهنمای ما را بخوانید تا بدانید چرا به یک استراتژی حاکمیت داده و برنامه ردیابی نیاز دارید و چگونه سیلوهای داده را بشکنید.
حاکمیت داده مقیاس پذیر
جمع آوری داده های بی فایده یا جمع آوری داده های درست به روش های اشتباه واقعاً آسان است. اطمینان حاصل کنید که استراتژی حاکمیت داده شما می تواند مانند شما رشد کند.
طرح داده چیست؟
یک طرح ردیابی داده ها می تواند استراتژی حاکمیتی شما را بسازد یا شکست دهد. بیاموزید که چگونه ردیابی داده ها می تواند فراتر از صفحات گسترده رفته و به عنوان یک ابزار مدیریت پروژه خدمت کند.
نحوه انتخاب CDP
انتخاب پلت فرم اطلاعات مشتری مناسب برای سازمان شما یک تصمیم بزرگ است. شما باید موارد استفاده ای را که می خواهید حل کنید، نیازهای خاص خود و اینکه آیا فروشنده تجربه کار با شرکت هایی مانند شما را دارد، بدانید. در اینجا چند منبع برای کمک به شما در انتخاب پلت فرم اطلاعات مشتری مناسب آورده شده است:
۶ اصل برای مدیریت داده ها
داده های دقیق و مفید می خواهید؟ راهنمای ما را بخوانید تا بدانید چرا به یک استراتژی حاکمیت داده و برنامه ردیابی نیاز دارید و چگونه سیلوهای داده را بشکنید.
۶ اصل برای مدیریت داده ها
داده های دقیق و مفید می خواهید؟ راهنمای ما را بخوانید تا بدانید چرا به یک استراتژی حاکمیت داده و برنامه ردیابی نیاز دارید و چگونه سیلوهای داده را بشکنید.
۶ اصل برای مدیریت داده ها
داده های دقیق و مفید می خواهید؟ راهنمای ما را بخوانید تا بدانید چرا به یک استراتژی حاکمیت داده و برنامه ردیابی نیاز دارید و چگونه سیلوهای داده را بشکنید.
درباره بهترین شیوه های داده های مشتری بیشتر بیاموزید
هر آنچه که باید در مورد یکپارچه سازی داده های مشتری بدانید
وقتی رفتار مشتری را درک می کنید، تصمیمات بهتری برای بازاریابی، محصول، فروش و موارد دیگر می گیرید. با استفاده از یک پلت فرم داده مشتری، به راحتی می توان تجزیه و تحلیل قوی مشتری را تنظیم کرد که هر تیمی می تواند به آن تکیه کند.
هر آنچه که باید در مورد یکپارچه سازی داده های مشتری بدانید
وقتی رفتار مشتری را درک می کنید، تصمیمات بهتری برای بازاریابی، محصول، فروش و موارد دیگر می گیرید. با استفاده از یک پلت فرم داده مشتری، به راحتی می توان تجزیه و تحلیل قوی مشتری را تنظیم کرد که هر تیمی می تواند به آن تکیه کند.
هر آنچه که باید در مورد یکپارچه سازی داده های مشتری بدانید
وقتی رفتار مشتری را درک می کنید، تصمیمات بهتری برای بازاریابی، محصول، فروش و موارد دیگر می گیرید. با استفاده از یک پلت فرم داده مشتری، به راحتی می توان تجزیه و تحلیل قوی مشتری را تنظیم کرد که هر تیمی می تواند به آن تکیه کند.