مرکز داده مشتری

مرکز داده مشتریان قابلیت‌ها را در سراسر زنجیره تامین داده تقویت می‌کند





بررسی اجمالی
Overview


موارد استفاده
Use cases


بارهای کاری
Workloads


امکانات
Features


تور محصول
Product tour


شروع کنید
Get started


منابع
Resources

بررسی اجمالی

به سرعت و به آسانی طیف گسترده ای از تجزیه و تحلیل ها را در فضای ابری عمومی مستقر کنید.

CDP Data Hub یک سرویس تحلیلی قدرتمند در پلتفرم داده کلودرا (CDP) عمومی Cloud است که دستیابی به تجزیه و تحلیل با ارزش از Edge تا AI را در یک مدل خوشه ای آشنا در فضای ابری آسانتر و سریعتر می کند. CDP Data Hub با دارا بودن گسترده‌ترین طیف کار تحلیلی – از جمله استریم، ETL، داده‌ها، پایگاه‌های داده و یادگیری ماشینی – به شما امکان می‌دهد به راحتی بارهای کاری موجود را از محل به فضای ابری منتقل کنید یا مستقیماً در فضای ابری بسازید.

راه حل جامع و مبتنی بر ابر توسط Cloudera Runtime، مجموعه ای از فناوری های متن باز یکپارچه، و بر روی SDX ساخته شده است. این گزینه‌های گسترده‌ای را در اشکال خوشه‌ای، انواع حجم کاری، قالب‌های از پیش ساخته شده و گزینه‌های پیکربندی ارائه می‌دهد و تجربه‌ای بصری و قابل تنظیم را برای کاربرانی که با معماری‌های سنتی راحت هستند، ارائه می‌دهد.

موارد استفاده از Data Hub

سفر خود را به ابر ساده کنید

به لطف پلتفرمی که هم ابرهای عمومی و هم ابرهای خصوصی را در بر می گیرد و ارائه می دهد، به راحتی بارهای کاری Cloudera را در محل به فضای ابری عمومی منتقل کنید:

بارهای کاری پیچیده چند تحلیلی را به سرعت اجرا کنید

افزایش سرعت استقرار بارهای کاری پیچیده در ابر عمومی در طول چرخه عمر داده با:

فورا تمام اطلاعات خود را در مورد هر مشتری پیدا کنید.

مرکز داده مشتری GoSquared به طور خودکار تمام اطلاعات مخاطبین، کاربران و مشتریان شما را گرد هم می آورد.

کاربران را در زمان واقعی ردیابی کنید

اقداماتی را که افراد در برنامه شما انجام می دهند پیدا کنید. ردیابی هر رویدادی که توسط هر کاربر ایجاد می شود، در زمان واقعی.

کاربران را به راحتی بخش بندی کنید

به راحتی گروه هایی مانند “آخرین ثبت نام ها”، “مشتریان جدید” یا “کاربرانی که احتمال دارد از بین بروند” بسازید و ذخیره کنید.

یک نمایه زنده برای هر مخاطب مشاهده کنید

نمایه یکپارچه، ترکیبی از فعالیت در همه دستگاه‌ها و اطلاعات از ابزارهای خارجی را مشاهده کنید.


درخواست دمو

بارهای کاری

دیتا مارت بلادرنگمهندسی داده پخش جریانی روی ابر هیبریدیپایگاه داده عملیاتی

محصولات داده‌محور بسازید

با تصمیم‌گیری داده‌محور، عملکرد تیم توسعه محصول خود را افزایش دهید. بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل محصول، ابزارهای تست A/B و ابزارهای انبار داده را با یک کلیک فعال کنید. دیگر فرآیندهای یکپارچه‌سازی پرهزینه و آزاردهنده‌ای وجود ندارد که شما را در استفاده از بهترین ابزارهای توسعه محصول باز دارد.


  • سگمنت‌بندی و ردیابی نحوه پیدا شدن محصولات

  • اجرای تست A/B با استفاده از Optimizely یا Apptimize

  • تحلیل سشن‌های کاربران با استفاده از ابزارهایی مثل Fullstory یا Hotjar



اطلاعات بیشتر


محصولات داده‌محور بسازید

با تصمیم‌گیری داده‌محور، عملکرد تیم توسعه محصول خود را افزایش دهید. بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل محصول، ابزارهای تست A/B و ابزارهای انبار داده را با یک کلیک فعال کنید. دیگر فرآیندهای یکپارچه‌سازی پرهزینه و آزاردهنده‌ای وجود ندارد که شما را در استفاده از بهترین ابزارهای توسعه محصول باز دارد.


  • سگمنت‌بندی و ردیابی نحوه پیدا شدن محصولات

  • اجرای تست A/B با استفاده از Optimizely یا Apptimize

  • تحلیل سشن‌های کاربران با استفاده از ابزارهایی مثل Fullstory یا Hotjar



اطلاعات بیشتر


محصولات داده‌محور بسازید

با تصمیم‌گیری داده‌محور، عملکرد تیم توسعه محصول خود را افزایش دهید. بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل محصول، ابزارهای تست A/B و ابزارهای انبار داده را با یک کلیک فعال کنید. دیگر فرآیندهای یکپارچه‌سازی پرهزینه و آزاردهنده‌ای وجود ندارد که شما را در استفاده از بهترین ابزارهای توسعه محصول باز دارد.


  • سگمنت‌بندی و ردیابی نحوه پیدا شدن محصولات

  • اجرای تست A/B با استفاده از Optimizely یا Apptimize

  • تحلیل سشن‌های کاربران با استفاده از ابزارهایی مثل Fullstory یا Hotjar



اطلاعات بیشتر


محصولات داده‌محور بسازید

با تصمیم‌گیری داده‌محور، عملکرد تیم توسعه محصول خود را افزایش دهید. بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل محصول، ابزارهای تست A/B و ابزارهای انبار داده را با یک کلیک فعال کنید. دیگر فرآیندهای یکپارچه‌سازی پرهزینه و آزاردهنده‌ای وجود ندارد که شما را در استفاده از بهترین ابزارهای توسعه محصول باز دارد.


  • سگمنت‌بندی و ردیابی نحوه پیدا شدن محصولات

  • اجرای تست A/B با استفاده از Optimizely یا Apptimize

  • تحلیل سشن‌های کاربران با استفاده از ابزارهایی مثل Fullstory یا Hotjar



اطلاعات بیشتر


امکانات

Data Hub برای کاربرانی است که خواهان انعطاف پذیری، مقیاس پذیری و سهولت استفاده هستند. این به شما امکان می‌دهد تا نقش‌های کارگر را مجدداً مرتب کنید، پشتیبانی GPU را پیکربندی کنید، تنظیمات مدیریت منابع را تنظیم کنید، و خوشه‌ها را تنظیم کنید تا موارد استفاده تحلیلی پیچیده و چند منظوره را در مقیاس اجرا کنید.

یکپارچه به تمام ابزارهای شما متصل است.

بدون زحمت داده‌ها را از سرویس‌هایی مانند میز پشتیبانی و سیستم‌های بازاریابی ایمیلی وارد کنید و به طور خودکار اقداماتی را در ابزارهای دیگر مانند Slack فعال کنید.


مشاهده تمام کانکشن ها

ویژگی هایی برای بستن فروش بیشتر

به ورود داده ها نه بگویید. به افزایش بهره وری بله بگویید.

به روز رسانی خودکار پروفایل ها

هر نمایه به طور خودکار با آخرین فعالیت به روز می شود – فعالیت مرور، ایمیل هایی که دریافت کرده اند و موارد دیگر را ببینید.

تیم خود را از سرنخ های جدید آگاه کنید

سرنخ های جدید را به Slack بفرستید تا هر کسی در تیم بتواند از فرصت ها استفاده کند و بسته شدن معاملات فروش را جشن بگیرد.

پروفایل های اجتماعی برای کاربران شما

تمام اطلاعاتی که برای صحبت با ثبت نام‌کنندگان جدید با یک پیام شخصی نیاز دارید – توییتر، فیس‌بوک، لینکدین و موارد دیگر.

اعضای تیم نامحدود

برخی از خدمات برای رشد تیم خود هزینه بیشتری از شما دریافت می کنند. GoSquared تضمین می کند که همه اعضای تیم در حلقه هستند.

هماهنگ سازی داده های مشتری را فعال کنید

در سراسر زنجیره تامین داده

جمع آوری داده ها

روش جمع آوری داده ها بر نحوه استفاده شما از آن تأثیر می گذارد. به طور جهانی داده های مشتری را از هر منبعی از جمله: وب سایت ها، برنامه های موبایل، دستگاه ها، کیوسک ها، سرورها، فایل ها و موارد دیگر.

ابزار دقیق فروشنده: ردیابی شخص 1 و 3 را پیکربندی و منتشر کنید، از جمله کد “برچسب” (جاوا اسکریپت، پیکسل) برای ردیابی وب سایت ها و سایر ویژگی ها، API ها یا ادغام های سفارشی خود. فروشندگان فناوری مانند خدمات تحلیلی و رسانه ای را از یک مرکز جمع آوری داده های مرکزی فعال کنید.


استاندارد سازی داده ها

کمی پیشاپیش به سمت استفاده از داده های شما در هر راهی که می توانید تصور کنید کمک زیادی می کند.

سازماندهی داده ها: داده های مشتری را در یک “لایه داده” جهانی سازماندهی کنید که به عنوان یک فرهنگ لغت داده مشترک برای شرکت با طبقه بندی، سلسله مراتب، طبقه بندی و ساختار یکسان عمل می کند.

کیفیت داده: از مشخصات رویداد برای تخصیص عناصر داده مورد نیاز برای داده های رویداد ورودی استفاده کنید. جریان داده های زنده را با بینش در مورد اینکه آیا با مشخصات مطابقت دارد یا نیاز به توجه دارد، نظارت کنید.

تبدیل و غنی سازی داده ها

بینش و ارزش را مستقیماً در یک دارایی داده قابل حمل و مشتری محور ایجاد کنید که می تواند در مجموعه فناوری و سازمان شما جریان یابد.

ترکیب داده ها: داده ها را از هر منبعی ترکیب کنید و آن را به نقاط داده محاسبه شده جدید تبدیل کنید. مثال‌های تبدیل شامل الحاق، تجزیه، جداول جستجو، محاسبات عددی و غیره است.

نمایه‌های مشتری، دوخت و وضوح هویت: نمایه‌های عملی ایجاد می‌کند و باقی می‌ماند که با داده‌های هر منبعی غنی شده است. نمایه ها می توانند شامل اطلاعات شناسایی شخصی (PII) و ویژگی های سفارشی ایجاد شده در مورد افراد باشند.

نمایه‌ها را با بینش‌های پیش‌بینی مبتنی بر یادگیری ماشینی غنی کنید: به سادگی هدف خود را مشخص کنید و بازدیدکنندگان را بر اساس احتمال انجام هر رفتاری (یا ترکیبی از رفتارها) که انتخاب می‌کنید امتیاز خواهد داد. این نقطه داده برای استفاده برای هدف قرار دادن بهترین مشتریان بالقوه در دسترس است تا تلاش‌های کسب و نگهداری را هدایت کند.


یکپارچه سازی داده ها

دارای بزرگترین اکوسیستم یکپارچه سازی در بازار با بیش از 1300 ادغام کلید در دست از پیش ساخته شده علاوه بر APIها، کتابخانه ها و اتصالات انعطاف پذیر در زبان های توسعه دهنده سفارشی است.

پیوند داده ها: داده های مشتری را از طریق انواع مختلفی از قابلیت های یکپارچه سازی از جمله برچسب ها، API ها و ذخیره سازی محلی برای غنی سازی لایه داده، به هر مقصد نهایی ارسال کنید. داده‌های خروجی می‌تواند شامل داده‌های رویداد، داده‌های نمایه، فایرهوس کامل داده یا هر زیرمجموعه / جریان فیلتر شده داده باشد.

فعال سازی داده ها

دستورالعمل‌های اقدام (مانند افزودن یا حذف از کمپین نمایش، ارسال ایمیل، به‌روزرسانی داده‌ها در جدول) را از طریق رابط‌های API به خدمات فناوری بازاریابی شخص ثالث ارسال می‌کند.

دسترسی به داده ها: قابلیت های متعددی را برای دسترسی و استخراج داده های رویداد و داده های نمایه از به مخازن داده ها و ابزارهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل و تجسم داده ها دریافت کنید. فرمت ها شامل فیدها، جریان ها و پایگاه داده های ابری میزبانی شده است.

آمادگی یادگیری ماشین: مدل‌ها را روی داده‌های ذخیره‌شده اجرا کنید و از امتیازات پیش‌بینی‌کننده برای هدف‌گیری و اقدامات همه‌کانال استفاده کنید. همچنین از خروجی های یادگیری ماشینی سازمان خود در عملیات هدف گذاری و تجربه مشتری استفاده کنید.