برای تیم های محصول

محصولات مبتنی بر داده بسازید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.



ایجاد حساب کاربری رایگان

جمع آوری داده ها، راه درست

رویدادهای کاربر را از هر برنامه ای با API تجزیه و تحلیل ساده ما جمع آوری کنید.
داده ها را از برنامه های خود جمع آوری کنید

داده های رویداد کاربر را از همه منابع وب، تلفن همراه و انبار جمع آوری کنید.


تراز کردن داده ها در بین تیم ها

تیم بازاریابی، داده ها و مهندسی خود را با یک فرهنگ لغت داده مشترک هماهنگ کنید.

به حریم خصوصی کاربر نهایی احترام بگذارید

اطمینان حاصل کنید که همه مقاصد شما به ارزیابی حریم خصوصی شما در زمان واقعی احترام می گذارند. تسریع در تطابق با مقررات حفظ حریم خصوصی مانند GDPR، CCPA و موارد دیگر.


داده ها را از برنامه های خود جمع آوری کنید

داده های رویداد کاربر را از همه منابع وب، تلفن همراه و انبار جمع آوری کنید.

تراز کردن داده ها در بین تیم ها

تیم بازاریابی، داده ها و مهندسی خود را با یک فرهنگ لغت داده مشترک هماهنگ کنید.

به حریم خصوصی کاربر نهایی احترام بگذارید

اطمینان حاصل کنید که همه مقاصد شما به ارزیابی حریم خصوصی شما در زمان واقعی احترام می گذارند. تسریع در تطابق با مقررات حفظ حریم خصوصی مانند GDPR، CCPA و موارد دیگر.


محصولات مبتنی بر داده بسازید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. 

تعاملات با مشتری

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سفرهای مشتری مقیاس پذیر

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

همه کانال ها، یک هاب

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

محصولات مبتنی بر داده بسازید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. 

تعاملات با مشتری

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سفرهای مشتری مقیاس پذیر

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

همه کانال ها، یک هاب

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

AAA
BBB

جمع آوری داده ها، راه درست

رویدادهای کاربر را از هر برنامه ای با API تجزیه و تحلیل ساده ما جمع آوری کنید.
افزایش درآمد و نرخ تبدیل

محصولات داده‌محور بسازید

با تصمیم‌گیری داده‌محور، عملکرد تیم توسعه محصول خود را افزایش دهید. بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل محصول، ابزارهای تست A/B و ابزارهای انبار داده را با یک کلیک فعال کنید. دیگر فرآیندهای یکپارچه‌سازی پرهزینه و آزاردهنده‌ای وجود ندارد که شما را در استفاده از بهترین ابزارهای توسعه محصول باز دارد.


  • سگمنت‌بندی و ردیابی نحوه پیدا شدن محصولات

  • اجرای تست A/B با استفاده از Optimizely یا Apptimize

  • تحلیل سشن‌های کاربران با استفاده از ابزارهایی مثل Fullstory یا Hotjar



اطلاعات بیشتر


بهبود ارزش طول عمر مشتری

محصولات داده‌محور بسازید

با تصمیم‌گیری داده‌محور، عملکرد تیم توسعه محصول خود را افزایش دهید. بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل محصول، ابزارهای تست A/B و ابزارهای انبار داده را با یک کلیک فعال کنید. دیگر فرآیندهای یکپارچه‌سازی پرهزینه و آزاردهنده‌ای وجود ندارد که شما را در استفاده از بهترین ابزارهای توسعه محصول باز دارد.


  • سگمنت‌بندی و ردیابی نحوه پیدا شدن محصولات

  • اجرای تست A/B با استفاده از Optimizely یا Apptimize

  • تحلیل سشن‌های کاربران با استفاده از ابزارهایی مثل Fullstory یا Hotjar



اطلاعات بیشتر


بهبود تعامل و رضایت مشتری

محصولات داده‌محور بسازید

با تصمیم‌گیری داده‌محور، عملکرد تیم توسعه محصول خود را افزایش دهید. بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل محصول، ابزارهای تست A/B و ابزارهای انبار داده را با یک کلیک فعال کنید. دیگر فرآیندهای یکپارچه‌سازی پرهزینه و آزاردهنده‌ای وجود ندارد که شما را در استفاده از بهترین ابزارهای توسعه محصول باز دارد.


  • سگمنت‌بندی و ردیابی نحوه پیدا شدن محصولات

  • اجرای تست A/B با استفاده از Optimizely یا Apptimize

  • تحلیل سشن‌های کاربران با استفاده از ابزارهایی مثل Fullstory یا Hotjar



اطلاعات بیشتر


افزایش درآمد و نرخ تبدیلبهبود ارزش طول عمر مشتریبهبود تعامل و رضایت مشتری

محصولات داده‌محور بسازید

با تصمیم‌گیری داده‌محور، عملکرد تیم توسعه محصول خود را افزایش دهید. بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل محصول، ابزارهای تست A/B و ابزارهای انبار داده را با یک کلیک فعال کنید. دیگر فرآیندهای یکپارچه‌سازی پرهزینه و آزاردهنده‌ای وجود ندارد که شما را در استفاده از بهترین ابزارهای توسعه محصول باز دارد.


  • سگمنت‌بندی و ردیابی نحوه پیدا شدن محصولات

  • اجرای تست A/B با استفاده از Optimizely یا Apptimize

  • تحلیل سشن‌های کاربران با استفاده از ابزارهایی مثل Fullstory یا Hotjar



اطلاعات بیشتر


محصولات داده‌محور بسازید

با تصمیم‌گیری داده‌محور، عملکرد تیم توسعه محصول خود را افزایش دهید. بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل محصول، ابزارهای تست A/B و ابزارهای انبار داده را با یک کلیک فعال کنید. دیگر فرآیندهای یکپارچه‌سازی پرهزینه و آزاردهنده‌ای وجود ندارد که شما را در استفاده از بهترین ابزارهای توسعه محصول باز دارد.


  • سگمنت‌بندی و ردیابی نحوه پیدا شدن محصولات

  • اجرای تست A/B با استفاده از Optimizely یا Apptimize

  • تحلیل سشن‌های کاربران با استفاده از ابزارهایی مثل Fullstory یا Hotjar



اطلاعات بیشتر


محصولات داده‌محور بسازید

با تصمیم‌گیری داده‌محور، عملکرد تیم توسعه محصول خود را افزایش دهید. بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل محصول، ابزارهای تست A/B و ابزارهای انبار داده را با یک کلیک فعال کنید. دیگر فرآیندهای یکپارچه‌سازی پرهزینه و آزاردهنده‌ای وجود ندارد که شما را در استفاده از بهترین ابزارهای توسعه محصول باز دارد.


  • سگمنت‌بندی و ردیابی نحوه پیدا شدن محصولات

  • اجرای تست A/B با استفاده از Optimizely یا Apptimize

  • تحلیل سشن‌های کاربران با استفاده از ابزارهایی مثل Fullstory یا Hotjar



اطلاعات بیشتر


محصولات مبتنی بر داده بسازید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. 

تعاملات با مشتری

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سفرهای مشتری مقیاس پذیر

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

همه کانال ها، یک هاب

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

2.CDP-for-Marketers-segment-2
5.CDP-for-Marketers-increas-roas-1

اطلاعات بیشتر محصول می خواهید؟

توضیحاتی در مورد ویژگی ها و قابلیت های هوشمندی که Optimove به شما ارائه می دهد دانلود کنید.


دانلود دیتا شیت

اطلاعات بیشتر محصول می خواهید؟

توضیحاتی در مورد ویژگی ها و قابلیت های هوشمندی که Optimove به شما ارائه می دهد دانلود کنید.

بهترین ابزار را دریافت کنید

ابزارهای جدید را در چند دقیقه ادغام کنید، نه چند هفته. دیگر بدون سردرد راه اندازی و بدون نیاز به فشار دادن کد.

ابزارهای خود را با همان داده ها نیرو دهید

دیگر منتظر تایید اپ استور نباشید! ابزارهای جدید را فوراً روشن کنید، حتی آنهایی که SDK تلفن همراه خود را ندارند.

روی کار محصول تمرکز کنید، نه کدگذاری یکپارچه

Segment آزمایش ابزارهای جدید را بسیار آسان می کند. دیگر هیچ فرآیند یکپارچه سازی پرهزینه ای وجود ندارد که شما را از استفاده از بهترین ابزار بازدارد.

شرکای فناوری

اتصال همه کانال های بازاریابی

از Smart Hub ما برای اتصال به همه کانال های بازاریابی مورد علاقه خود برای ایجاد تعاملات به موقع در ایمیل، تلفن همراه، وب، دیجیتال، پشتیبانی مشتری و موارد دیگر استفاده کنید.










مشاهده همه ادغام ها

منابعی که برای شما مفید است



۹ مدل اصلی بخش‌بندی مشتریان (Segmentation)
در حوزه دسته‌بندی یا بخش‌بندی مشتریان (Segmentation) آزمایش و تست کردن، نقش مهمی …



ادامه مطلب



چگونه پکیجی از ابزارهای فناوری بازاریابی (MarTech) تهیه کنیم؟
تیم بازاریابی شما در شش ماه آینده چه وضعیتی خواهد داشت؟ یک سال دیگر چطور؟ چند نفر…



ادامه مطلب



موتور پیشنهادکننده (Recommendation Engine) چیست و سیستم‌های تو…
موتورهای پیشنهادکننده سیستم‌های پیشرفته فیلتر محتوا هستند که پیش‌بینی می‌کنند که …



ادامه مطلب



تحلیلگر داده (Data Analyst) چه کاری انجام می‌دهد و چطور یک تحل…
تحلیلگر داده (Data Analyst) فردی است که وظیفه جمع‌آوری، پاکسازی و تفسیر دیتا را ب…



ادامه مطلب



بازاریابی داده‌محور (Data-driven Marketing) و ظهور پلتفرم داده…
به نظر می‌رسد همه چیز، انفجار فعلی بازار «پلتفرم داده‌ مشتریان» (CDP) را توجیه می…



ادامه مطلب



آینده کوکی ها (Cookies) و نقش پلتفرم داده مشتریان (CDP) در آن
برای بسیاری از کاربران اینترنت، تبلیغات دیجیتال بیش از آن که به یک ارتباط سالم با…



ادامه مطلب

ببینید که مشتریان ما چه می گویند


مهسا موحدی
مهسا موحدیطراح و توسعه دهنده وب بیشتر بخوانید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

مهدی حسین پور
مهدی حسین پورمدیرتولید بیشتر بخوانید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

لیندا کرمی
لیندا کرمیطراح گرافیکی بیشتر بخوانید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

علی حیدری
علی حیدریطراح و توسعه دهنده وب بیشتر بخوانید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.