برای تیم های محصول

محصولات مبتنی بر داده بسازید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد.

جمع آوری داده ها، راه درست

رویدادهای کاربر را از هر برنامه ای با API تجزیه و تحلیل ساده ما جمع آوری کنید.

محصولات مبتنی بر داده بسازید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. 

تعاملات با مشتری

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سفرهای مشتری مقیاس پذیر

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

همه کانال ها، یک هاب

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

محصولات مبتنی بر داده بسازید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. 

تعاملات با مشتری

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سفرهای مشتری مقیاس پذیر

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

همه کانال ها، یک هاب

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

جمع آوری داده ها، راه درست

رویدادهای کاربر را از هر برنامه ای با API تجزیه و تحلیل ساده ما جمع آوری کنید.

محصولات داده‌محور بسازید

با تصمیم‌گیری داده‌محور، عملکرد تیم توسعه محصول خود را افزایش دهید. بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل محصول، ابزارهای تست A/B و ابزارهای انبار داده را با یک کلیک فعال کنید. دیگر فرآیندهای یکپارچه‌سازی پرهزینه و آزاردهنده‌ای وجود ندارد که شما را در استفاده از بهترین ابزارهای توسعه محصول باز دارد.

محصولات مبتنی بر داده بسازید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است. 

تعاملات با مشتری

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

سفرهای مشتری مقیاس پذیر

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

همه کانال ها، یک هاب

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

اطلاعات بیشتر محصول می خواهید؟

توضیحاتی در مورد ویژگی ها و قابلیت های هوشمندی که Optimove به شما ارائه می دهد دانلود کنید.

اطلاعات بیشتر محصول می خواهید؟

توضیحاتی در مورد ویژگی ها و قابلیت های هوشمندی که Optimove به شما ارائه می دهد دانلود کنید.

بهترین ابزار را دریافت کنید

ابزارهای جدید را در چند دقیقه ادغام کنید، نه چند هفته. دیگر بدون سردرد راه اندازی و بدون نیاز به فشار دادن کد.

ابزارهای خود را با همان داده ها نیرو دهید

دیگر منتظر تایید اپ استور نباشید! ابزارهای جدید را فوراً روشن کنید، حتی آنهایی که SDK تلفن همراه خود را ندارند.

روی کار محصول تمرکز کنید، نه کدگذاری یکپارچه

Segment آزمایش ابزارهای جدید را بسیار آسان می کند. دیگر هیچ فرآیند یکپارچه سازی پرهزینه ای وجود ندارد که شما را از استفاده از بهترین ابزار بازدارد.

شرکای فناوری

اتصال همه کانال های بازاریابی

از Smart Hub ما برای اتصال به همه کانال های بازاریابی مورد علاقه خود برای ایجاد تعاملات به موقع در ایمیل، تلفن همراه، وب، دیجیتال، پشتیبانی مشتری و موارد دیگر استفاده کنید.

منابعی که برای شما مفید است

۹ مدل اصلی بخش‌بندی مشتریان (Segmentation)
در حوزه دسته‌بندی یا بخش‌بندی مشتریان (Segmentation) آزمایش و تست کردن، نقش مهمی ...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

چگونه پکیجی از ابزارهای فناوری بازاریابی (MarTech) تهیه کنیم؟
تیم بازاریابی شما در شش ماه آینده چه وضعیتی خواهد داشت؟ یک سال دیگر چطور؟ چند نفر...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

موتور پیشنهادکننده (Recommendation Engine) چیست و سیستم‌های تو...
موتورهای پیشنهادکننده سیستم‌های پیشرفته فیلتر محتوا هستند که پیش‌بینی می‌کنند که ...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

تحلیلگر داده (Data Analyst) چه کاری انجام می‌دهد و چطور یک تحل...
تحلیلگر داده (Data Analyst) فردی است که وظیفه جمع‌آوری، پاکسازی و تفسیر دیتا را ب...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

بازاریابی داده‌محور (Data-driven Marketing) و ظهور پلتفرم داده...
به نظر می‌رسد همه چیز، انفجار فعلی بازار «پلتفرم داده‌ مشتریان» (CDP) را توجیه می...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

آینده کوکی ها (Cookies) و نقش پلتفرم داده مشتریان (CDP) در آن
برای بسیاری از کاربران اینترنت، تبلیغات دیجیتال بیش از آن که به یک ارتباط سالم با...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

ببینید که مشتریان ما چه می گویند

مهسا موحدی
مهسا موحدی
طراح و توسعه دهنده وب
بیشتر بخوانید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
مهدی حسین پور
مهدی حسین پور
مدیرتولید
بیشتر بخوانید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
لیندا کرمی
لیندا کرمی
طراح گرافیکی
بیشتر بخوانید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.
علی حیدری
علی حیدری
طراح و توسعه دهنده وب
بیشتر بخوانید
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.