دید کاملی از مشتری خود داشته باشید
برای درک سفر مشتری و شخصی سازی تجربیات در مقیاس، تعاملات داده های مشتری در زمان واقعی را در هر پلت فرم و کانال یکسان کنید.
ردیابی هر تعامل در زمان واقعی
تاریخچه کاملی از هر مشتری دریافت کنید
تاریخچه کاملی از هر مشتری دریافت کنید
به هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد بدهید
شخصی سازی درون برنامه ای را آسان تر کنید
Profile API اطلاعات بینش مشتری را مستقیماً به برنامه شما برای شخصیسازی همزمان ارائه میکند، از جمله نتایج جستجوی سفارشیشده، توصیههای محصول، و اجزای رابط کاربری.
از اولین بازدید کاربران شخصی سازی کنید
چندین رویکرد برای شخصیسازی را با هم ترکیب کنید، از دادههای شخص ثالث برای اولین بازدید شروع کنید، و با جمعآوری دادههای شخص اول، روشهای پیچیدهتری را ایجاد کنید.
به هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد بدهید
شخصی سازی درون برنامه ای را آسان تر کنید
Profile API اطلاعات بینش مشتری را مستقیماً به برنامه شما برای شخصیسازی همزمان ارائه میکند، از جمله نتایج جستجوی سفارشیشده، توصیههای محصول، و اجزای رابط کاربری.
از اولین بازدید کاربران شخصی سازی کنید
چندین رویکرد برای شخصیسازی را با هم ترکیب کنید، از دادههای شخص ثالث برای اولین بازدید شروع کنید، و با جمعآوری دادههای شخص اول، روشهای پیچیدهتری را ایجاد کنید.
به هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد بدهید
Profile API اطلاعات بینش مشتری را مستقیماً به برنامه شما برای شخصیسازی همزمان ارائه میکند، از جمله نتایج جستجوی سفارشیشده، توصیههای محصول، و اجزای رابط کاربری.
چندین رویکرد برای شخصیسازی را با هم ترکیب کنید، از دادههای شخص ثالث برای اولین بازدید شروع کنید، و با جمعآوری دادههای شخص اول، روشهای پیچیدهتری را ایجاد کنید.
به هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد بدهید
Profile API اطلاعات بینش مشتری را مستقیماً به برنامه شما برای شخصیسازی همزمان ارائه میکند، از جمله نتایج جستجوی سفارشیشده، توصیههای محصول، و اجزای رابط کاربری.
چندین رویکرد برای شخصیسازی را با هم ترکیب کنید، از دادههای شخص ثالث برای اولین بازدید شروع کنید، و با جمعآوری دادههای شخص اول، روشهای پیچیدهتری را ایجاد کنید.
به هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد بدهید
Profile API اطلاعات بینش مشتری را مستقیماً به برنامه شما برای شخصیسازی همزمان ارائه میکند، از جمله نتایج جستجوی سفارشیشده، توصیههای محصول، و اجزای رابط کاربری.
چندین رویکرد برای شخصیسازی را با هم ترکیب کنید، از دادههای شخص ثالث برای اولین بازدید شروع کنید، و با جمعآوری دادههای شخص اول، روشهای پیچیدهتری را ایجاد کنید.
به هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد بدهید
Profile API اطلاعات بینش مشتری را مستقیماً به برنامه شما برای شخصیسازی همزمان ارائه میکند، از جمله نتایج جستجوی سفارشیشده، توصیههای محصول، و اجزای رابط کاربری.
چندین رویکرد برای شخصیسازی را با هم ترکیب کنید، از دادههای شخص ثالث برای اولین بازدید شروع کنید، و با جمعآوری دادههای شخص اول، روشهای پیچیدهتری را ایجاد کنید.
مطالب مرتبط
ارسلان ابراهیمی
مدیر مارکتینگ
- سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱
- زمان مطالعه ۶ دقیقه
ارسلان ابراهیمی
مدیر مارکتینگ
- دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱
- زمان مطالعه ۶ دقیقه
ارسلان ابراهیمی
مدیر مارکتینگ
- یکشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱
- زمان مطالعه ۶ دقیقه
ارسلان ابراهیمی
مدیر مارکتینگ
- شنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۱
- زمان مطالعه ۶ دقیقه
ارسلان ابراهیمی
مدیر مارکتینگ
- جمعه, ۲۲ مهر ۱۴۰۱
- زمان مطالعه ۶ دقیقه
ارسلان ابراهیمی
مدیر مارکتینگ
- چهارشنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۱
- زمان مطالعه ۶ دقیقه