دید کاملی از مشتری خود داشته باشید

برای درک سفر مشتری و شخصی سازی تجربیات در مقیاس، تعاملات داده های مشتری در زمان واقعی را در هر پلت فرم و کانال یکسان کنید. 

ردیابی هر تعامل در زمان واقعی

درک عمیقی از رفتار مشتری خود به دست آورید که در زمان واقعی در نقاط تماس وب، تلفن همراه، سرور و شخص ثالث تکامل می یابد.

تاریخچه کاملی از هر مشتری دریافت کنید

تمام پروفایل های کاربری خود را در یک مکان کاوش کنید. سفر هر مشتری بین چندین جلسه کاربر و دستگاه را با وضوح هویت به هم متصل کنید، در حالی که امکان حفظ حریم خصوصی و حاکمیت متمرکز را فراهم می کند.

تاریخچه کاملی از هر مشتری دریافت کنید

تمام پروفایل های کاربری خود را در یک مکان کاوش کنید. سفر هر مشتری بین چندین جلسه کاربر و دستگاه را با وضوح هویت به هم متصل کنید، در حالی که امکان حفظ حریم خصوصی و حاکمیت متمرکز را فراهم می کند.

به هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد بدهید

شخصی سازی درون برنامه ای را آسان تر کنید

Profile API اطلاعات بینش مشتری را مستقیماً به برنامه شما برای شخصی‌سازی هم‌زمان ارائه می‌کند، از جمله نتایج جستجوی سفارشی‌شده، توصیه‌های محصول، و اجزای رابط کاربری. 

از اولین بازدید کاربران شخصی سازی کنید

چندین رویکرد برای شخصی‌سازی را با هم ترکیب کنید، از داده‌های شخص ثالث برای اولین بازدید شروع کنید، و با جمع‌آوری داده‌های شخص اول، روش‌های پیچیده‌تری را ایجاد کنید. 

به هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد بدهید

شخصی سازی درون برنامه ای را آسان تر کنید

Profile API اطلاعات بینش مشتری را مستقیماً به برنامه شما برای شخصی‌سازی هم‌زمان ارائه می‌کند، از جمله نتایج جستجوی سفارشی‌شده، توصیه‌های محصول، و اجزای رابط کاربری. 

از اولین بازدید کاربران شخصی سازی کنید

چندین رویکرد برای شخصی‌سازی را با هم ترکیب کنید، از داده‌های شخص ثالث برای اولین بازدید شروع کنید، و با جمع‌آوری داده‌های شخص اول، روش‌های پیچیده‌تری را ایجاد کنید. 

به هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد بدهید

Profile API اطلاعات بینش مشتری را مستقیماً به برنامه شما برای شخصی‌سازی هم‌زمان ارائه می‌کند، از جمله نتایج جستجوی سفارشی‌شده، توصیه‌های محصول، و اجزای رابط کاربری. 

چندین رویکرد برای شخصی‌سازی را با هم ترکیب کنید، از داده‌های شخص ثالث برای اولین بازدید شروع کنید، و با جمع‌آوری داده‌های شخص اول، روش‌های پیچیده‌تری را ایجاد کنید. 

به هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد بدهید

Profile API اطلاعات بینش مشتری را مستقیماً به برنامه شما برای شخصی‌سازی هم‌زمان ارائه می‌کند، از جمله نتایج جستجوی سفارشی‌شده، توصیه‌های محصول، و اجزای رابط کاربری. 

چندین رویکرد برای شخصی‌سازی را با هم ترکیب کنید، از داده‌های شخص ثالث برای اولین بازدید شروع کنید، و با جمع‌آوری داده‌های شخص اول، روش‌های پیچیده‌تری را ایجاد کنید. 

به هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد بدهید

Profile API اطلاعات بینش مشتری را مستقیماً به برنامه شما برای شخصی‌سازی هم‌زمان ارائه می‌کند، از جمله نتایج جستجوی سفارشی‌شده، توصیه‌های محصول، و اجزای رابط کاربری. 

چندین رویکرد برای شخصی‌سازی را با هم ترکیب کنید، از داده‌های شخص ثالث برای اولین بازدید شروع کنید، و با جمع‌آوری داده‌های شخص اول، روش‌های پیچیده‌تری را ایجاد کنید. 

به هر کاربر یک تجربه منحصر به فرد بدهید

Profile API اطلاعات بینش مشتری را مستقیماً به برنامه شما برای شخصی‌سازی هم‌زمان ارائه می‌کند، از جمله نتایج جستجوی سفارشی‌شده، توصیه‌های محصول، و اجزای رابط کاربری. 

چندین رویکرد برای شخصی‌سازی را با هم ترکیب کنید، از داده‌های شخص ثالث برای اولین بازدید شروع کنید، و با جمع‌آوری داده‌های شخص اول، روش‌های پیچیده‌تری را ایجاد کنید. 

مطالب مرتبط

۹ مدل اصلی بخش‌بندی مشتریان (Segmentation)
در حوزه دسته‌بندی یا بخش‌بندی مشتریان (Segmentation) آزمایش و تست کردن، نقش مهمی ...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

چگونه پکیجی از ابزارهای فناوری بازاریابی (MarTech) تهیه کنیم؟
تیم بازاریابی شما در شش ماه آینده چه وضعیتی خواهد داشت؟ یک سال دیگر چطور؟ چند نفر...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

موتور پیشنهادکننده (Recommendation Engine) چیست و سیستم‌های تو...
موتورهای پیشنهادکننده سیستم‌های پیشرفته فیلتر محتوا هستند که پیش‌بینی می‌کنند که ...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

تحلیلگر داده (Data Analyst) چه کاری انجام می‌دهد و چطور یک تحل...
تحلیلگر داده (Data Analyst) فردی است که وظیفه جمع‌آوری، پاکسازی و تفسیر دیتا را ب...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

بازاریابی داده‌محور (Data-driven Marketing) و ظهور پلتفرم داده...
به نظر می‌رسد همه چیز، انفجار فعلی بازار «پلتفرم داده‌ مشتریان» (CDP) را توجیه می...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

آینده کوکی ها (Cookies) و نقش پلتفرم داده مشتریان (CDP) در آن
برای بسیاری از کاربران اینترنت، تبلیغات دیجیتال بیش از آن که به یک ارتباط سالم با...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ