ابزار تعاملی

یک CDP عملی چگونه کار می کند؟

در حالی که یک CDP جمع‌آوری میلیون‌ها نقطه داده را آسان می‌کند، بازاریاب‌ها اغلب در تلاش هستند تا بفهمند چگونه این داده‌ها را برای به دست آوردن نتایج و بازگشت سرمایه فعال کنند. بیایید آن را برای شما حل کنیم! 
از این ابزار برای انتخاب منابع داده‌ای که می‌خواهید به CDP اینسایدر وصل کنید استفاده کنید و توصیه‌هایی در مورد موارد استفاده فعال‌سازی با عملکرد بالا دریافت کنید که می‌توانید فوراً آنها را اجرا کنید.

موارد استفاده پرطرفدار

یکسان سازی داده ها

مهم نیست که مورد استفاده شما چیست، همه چیز با داده های خوب شروع می شود – که توسط یک منبع یکپارچه و ثابت از حقیقت به دست می آید.



اطلاعات بیشتر

وضوح هویت

نمایه‌های مشتریان آنلاین و آفلاین را ادغام کنید و سابقه مرور ناشناس را با فعالیت‌های شناخته شده پیوند دهید تا «نقطه‌ها» را در سفر مشتری به هم متصل کنید.



اطلاعات بیشتر

پاک کردن داده

برای حفظ دقت و کامل بودن پایگاه داده، مقادیر فیلد را استاندارد کنید و از سوابق داده های تکراری جلوگیری کنید.



اطلاعات بیشتر

یکسان سازی داده ها

مهم نیست که مورد استفاده شما چیست، همه چیز با داده های خوب شروع می شود – که توسط یک منبع یکپارچه و ثابت از حقیقت به دست می آید.



اطلاعات بیشتر

وضوح هویت

نمایه‌های مشتریان آنلاین و آفلاین را ادغام کنید و سابقه مرور ناشناس را با فعالیت‌های شناخته شده پیوند دهید تا «نقطه‌ها» را در سفر مشتری به هم متصل کنید.



اطلاعات بیشتر

پاک کردن داده

برای حفظ دقت و کامل بودن پایگاه داده، مقادیر فیلد را استاندارد کنید و از سوابق داده های تکراری جلوگیری کنید.



اطلاعات بیشتر

یک منبع داده مشتری را انتخاب کنید تا ببینید چگونه می توانید داده های خود را عملی کنید










کاهش هزینه و کارایی مدیریت داده‌


اطلاعات بیشتر

رشد و جذب ریچ و آگاهی


اطلاعات بیشتر

حفظ و وفاداری رشد ارزش


اطلاعات بیشتر

تجربه مشتری و شخصی‌سازی حریم خصوصی و حاکمیت داده


اطلاعات بیشتر

پیش‌بینی و آنالیتیکس مشتری تبدیل و بهینه‌سازی نرخ تبدیل


اطلاعات بیشتر

ریچ و آگاهی کاهش هزینه و کارایی مدیریت داده‌


اطلاعات بیشتر

موارد استفاده بیشتر

بیشتر می خواهید؟

کتاب‌های الکترونیکی را کاوش کنید

با راهنماهای نحوه بازاریابی، هک‌های DIY، گزارش‌ها و موارد دیگر، به تسلط بازاریابی دست یابید. 



۹ مدل اصلی بخش‌بندی مشتریان (Segmentation)
در حوزه دسته‌بندی یا بخش‌بندی مشتریان (Segmentation) آزمایش و تست کردن، نقش مهمی …



ادامه مطلب



چگونه پکیجی از ابزارهای فناوری بازاریابی (MarTech) تهیه کنیم؟
تیم بازاریابی شما در شش ماه آینده چه وضعیتی خواهد داشت؟ یک سال دیگر چطور؟ چند نفر…



ادامه مطلب



موتور پیشنهادکننده (Recommendation Engine) چیست و سیستم‌های تو…
موتورهای پیشنهادکننده سیستم‌های پیشرفته فیلتر محتوا هستند که پیش‌بینی می‌کنند که …



ادامه مطلب



تحلیلگر داده (Data Analyst) چه کاری انجام می‌دهد و چطور یک تحل…
تحلیلگر داده (Data Analyst) فردی است که وظیفه جمع‌آوری، پاکسازی و تفسیر دیتا را ب…



ادامه مطلب