ابزار تعاملی
یک CDP عملی چگونه کار می کند؟
در حالی که یک CDP جمعآوری میلیونها نقطه داده را آسان میکند، بازاریابها اغلب در تلاش هستند تا بفهمند چگونه این دادهها را برای به دست آوردن نتایج و بازگشت سرمایه فعال کنند. بیایید آن را برای شما حل کنیم!
از این ابزار برای انتخاب منابع دادهای که میخواهید به CDP اینسایدر وصل کنید استفاده کنید و توصیههایی در مورد موارد استفاده فعالسازی با عملکرد بالا دریافت کنید که میتوانید فوراً آنها را اجرا کنید.
موارد استفاده پرطرفدار
یکسان سازی داده ها
مهم نیست که مورد استفاده شما چیست، همه چیز با داده های خوب شروع می شود – که توسط یک منبع یکپارچه و ثابت از حقیقت به دست می آید.
وضوح هویت
نمایههای مشتریان آنلاین و آفلاین را ادغام کنید و سابقه مرور ناشناس را با فعالیتهای شناخته شده پیوند دهید تا «نقطهها» را در سفر مشتری به هم متصل کنید.
پاک کردن داده
برای حفظ دقت و کامل بودن پایگاه داده، مقادیر فیلد را استاندارد کنید و از سوابق داده های تکراری جلوگیری کنید.
یکسان سازی داده ها
مهم نیست که مورد استفاده شما چیست، همه چیز با داده های خوب شروع می شود – که توسط یک منبع یکپارچه و ثابت از حقیقت به دست می آید.
وضوح هویت
نمایههای مشتریان آنلاین و آفلاین را ادغام کنید و سابقه مرور ناشناس را با فعالیتهای شناخته شده پیوند دهید تا «نقطهها» را در سفر مشتری به هم متصل کنید.
پاک کردن داده
برای حفظ دقت و کامل بودن پایگاه داده، مقادیر فیلد را استاندارد کنید و از سوابق داده های تکراری جلوگیری کنید.
یک منبع داده مشتری را انتخاب کنید تا ببینید چگونه می توانید داده های خود را عملی کنید
تجربیات را برای کاربران ناشناس بر اساس علایق و رفتار مرور آنها شخصی کنید
اگر خرید از کانال دیگری انجام شده باشد، هدفگیری مجدد تبلیغات آنلاین را متوقف کنید
نمایش توصیههای محصول آنلاین بر اساس رفتار خرید آفلاین
مخاطبان را بر اساس رفتار خرید پیشبینیشده مانند «احتمال خرید» هدفگیری مجدد کنید
به مشتریان کم رضایت کوپن ارائه دهید تا آنها را به پلتفرم خود بازگردانید
مشتریان کم NPS را در لیست های سرکوب قرار دهید تا از خستگی و ریزش تماس احتمالی جلوگیری کنید
بیشتر می خواهید؟
کتابهای الکترونیکی را کاوش کنید
با راهنماهای نحوه بازاریابی، هکهای DIY، گزارشها و موارد دیگر، به تسلط بازاریابی دست یابید.
ارسلان ابراهیمی
مدیر مارکتینگ
- سه شنبه, ۲۶ مهر ۱۴۰۱
- زمان مطالعه ۶ دقیقه
ارسلان ابراهیمی
مدیر مارکتینگ
- دوشنبه, ۲۵ مهر ۱۴۰۱
- زمان مطالعه ۶ دقیقه
ارسلان ابراهیمی
مدیر مارکتینگ
- یکشنبه, ۲۴ مهر ۱۴۰۱
- زمان مطالعه ۶ دقیقه
ارسلان ابراهیمی
مدیر مارکتینگ
- شنبه, ۲۳ مهر ۱۴۰۱
- زمان مطالعه ۶ دقیقه