ابزار تعاملی

یک CDP عملی چگونه کار می کند؟

در حالی که یک CDP جمع‌آوری میلیون‌ها نقطه داده را آسان می‌کند، بازاریاب‌ها اغلب در تلاش هستند تا بفهمند چگونه این داده‌ها را برای به دست آوردن نتایج و بازگشت سرمایه فعال کنند. بیایید آن را برای شما حل کنیم! 
از این ابزار برای انتخاب منابع داده‌ای که می‌خواهید به CDP اینسایدر وصل کنید استفاده کنید و توصیه‌هایی در مورد موارد استفاده فعال‌سازی با عملکرد بالا دریافت کنید که می‌توانید فوراً آنها را اجرا کنید.

موارد استفاده پرطرفدار

یکسان سازی داده ها

مهم نیست که مورد استفاده شما چیست، همه چیز با داده های خوب شروع می شود – که توسط یک منبع یکپارچه و ثابت از حقیقت به دست می آید.

وضوح هویت

نمایه‌های مشتریان آنلاین و آفلاین را ادغام کنید و سابقه مرور ناشناس را با فعالیت‌های شناخته شده پیوند دهید تا «نقطه‌ها» را در سفر مشتری به هم متصل کنید.

پاک کردن داده

برای حفظ دقت و کامل بودن پایگاه داده، مقادیر فیلد را استاندارد کنید و از سوابق داده های تکراری جلوگیری کنید.

یکسان سازی داده ها

مهم نیست که مورد استفاده شما چیست، همه چیز با داده های خوب شروع می شود – که توسط یک منبع یکپارچه و ثابت از حقیقت به دست می آید.

وضوح هویت

نمایه‌های مشتریان آنلاین و آفلاین را ادغام کنید و سابقه مرور ناشناس را با فعالیت‌های شناخته شده پیوند دهید تا «نقطه‌ها» را در سفر مشتری به هم متصل کنید.

پاک کردن داده

برای حفظ دقت و کامل بودن پایگاه داده، مقادیر فیلد را استاندارد کنید و از سوابق داده های تکراری جلوگیری کنید.

یک منبع داده مشتری را انتخاب کنید تا ببینید چگونه می توانید داده های خود را عملی کنید

تجربیات را برای کاربران ناشناس بر اساس علایق و رفتار مرور آنها شخصی کنید

با کمپین های شخصی سازی شده در محل یا توصیه های محصول، کاربران جدید و ناشناس را هدف قرار دهید.
کاهش هزینه و کارایی مدیریت داده‌

اگر خرید از کانال دیگری انجام شده باشد، هدف‌گیری مجدد تبلیغات آنلاین را متوقف کنید

از هدف قرار دادن مجدد آن دسته از کاربران – با تبلیغات – که قبلاً آن محصول را به صورت آفلاین یا از طریق هر کانال آنلاین دیگری خریداری کرده اند، خودداری کنید.
رشد و جذب ریچ و آگاهی

نمایش توصیه‌های محصول آنلاین بر اساس رفتار خرید آفلاین

توصیه‌های محصول شخصی‌شده را در کانال‌های مختلف آنلاین برای آن دسته از کاربرانی که اخیراً به‌صورت آفلاین خرید کرده‌اند، برجسته کنید.
حفظ و وفاداری رشد ارزش

مخاطبان را بر اساس رفتار خرید پیش‌بینی‌شده مانند «احتمال خرید» هدف‌گیری مجدد کنید

تبلیغات هدف‌گیری مجدد را با هدف کاربران فعلی که احتمال بیشتری برای خرید محصول دارند، اجرا کنید.
تجربه مشتری و شخصی‌سازی حریم خصوصی و حاکمیت داده

به مشتریان کم رضایت کوپن ارائه دهید تا آنها را به پلتفرم خود بازگردانید

کمپین های پیشنهادی بین کانالی شخصی سازی شده را با هدف کاربران ناراضی اجرا کنید.
پیش‌بینی و آنالیتیکس مشتری تبدیل و بهینه‌سازی نرخ تبدیل

مشتریان کم NPS را در لیست های سرکوب قرار دهید تا از خستگی و ریزش تماس احتمالی جلوگیری کنید

کاربران ناراضی را به صورت خودکار وارد فهرست سرکوب کنید.
ریچ و آگاهی کاهش هزینه و کارایی مدیریت داده‌
موارد استفاده بیشتر
بیشتر می خواهید؟

کتاب‌های الکترونیکی را کاوش کنید

با راهنماهای نحوه بازاریابی، هک‌های DIY، گزارش‌ها و موارد دیگر، به تسلط بازاریابی دست یابید. 

۹ مدل اصلی بخش‌بندی مشتریان (Segmentation)
در حوزه دسته‌بندی یا بخش‌بندی مشتریان (Segmentation) آزمایش و تست کردن، نقش مهمی ...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

چگونه پکیجی از ابزارهای فناوری بازاریابی (MarTech) تهیه کنیم؟
تیم بازاریابی شما در شش ماه آینده چه وضعیتی خواهد داشت؟ یک سال دیگر چطور؟ چند نفر...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

موتور پیشنهادکننده (Recommendation Engine) چیست و سیستم‌های تو...
موتورهای پیشنهادکننده سیستم‌های پیشرفته فیلتر محتوا هستند که پیش‌بینی می‌کنند که ...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ

تحلیلگر داده (Data Analyst) چه کاری انجام می‌دهد و چطور یک تحل...
تحلیلگر داده (Data Analyst) فردی است که وظیفه جمع‌آوری، پاکسازی و تفسیر دیتا را ب...

ارسلان ابراهیمی

مدیر مارکتینگ